Behöver jag logga in för att boka biljetter?
Svar: Nej, det behöver du inte. Men om du vill se dina bokningar och avboka behöver du logga in. Vill du vara säker på att du bokar med rätt e-post så ser du till att logga in innan du bokar biljetter.
Jag har inte fått någon bekräftelse
Svar: Vid bokning av biljetter hos oss så skickar vi alltid ut ett bekräftelsemail med information till e-posten du har angett. Om du saknar det mailet går det bra att logga in hos oss för att se vilka produktioner du har biljetter till.
Kolla gärna en extra gång i spamfiltret om mailet inte hamnat i din inkorg!
Kan jag sätta upp mig på väntelista?
Svar: Några produktioner använder sig av väntelistor. Det framgår på bokningssidan eller genom våra nyhetsbrev när det är aktuellt. Vi tar inte emot några förfrågningar per e-post.
När släpps biljetterna till…?
Svar: På vår startsida ser du vilka biljetter som finns tillgängliga. Vill du få information i förväg om biljetter så ser du till att prenumerera på vårt nyhetsbrev. Vill du vara snabb med att boka extra-biljetter så följer du oss även på Facebook där vi annonserar ut dessa.
Jag kan inte logga in, vad kan vara fel?
Svar: Om du har bokat biljetter hos oss tidigare behöver du from 17 oktober 2019 aktivera ditt konto hos oss innan du kan logga in. Det gör du genom att välja ett nytt lösenord här. Sedan får du e-post från oss där du behöver bekräfta din e-postadress och välja ett nytt lösenord. Kolla noga så att detta inte hamnar i spamfiltret.
Du behöver inte logga in för att boka biljetter dock.
Jag vill avboka biljetter.
Svar: På Mina sidor kan du logga in avboka önskade biljetter. Vill du justera antalet biljetter till en inspelning så hanterar du det direkt med produktionsbolaget. Deras uppgifter hittar du på bokningssidan eller i bekräftelsemailet.